welcome to fyfaa world dear blogger :)

Sunday 3 June 2012

history of Ombak Rindu . HAHA

oke , first of all .
i'm goona miss you all group 8 !
seriously , memang happening habiss group kte .
aku takan penah lupe korang .
especially Mimi , Ain , Hazrin and Kak Ina :)

nak cerita pasal Ombak Rindu pulak kn ?
yeahh ! i love this movies <3
and yang lawak nye , group aku ade Aaron Aziz taw ?
dorang lah tak habis2 kata Hazrin tuh Aaron Aziz .
derrr ! ape yang sama tah , maaf Encik Hariz :)
sejak dari tu aku asyik perli dea Encik Hariz je sebab tengah HOT kan movies tu .
tapi tak taw la pulak melekat sampai skrg :D
yang lagi lawak nya , aku ni Cik Izzah ^^
memang tak lah kan aku jadi Maya Karin .
OMG ! memang pekena aku balek , choii ! HAHA
bila ade lagu Hafiz nan Dira , memang dorang cari kteorang .
senget korang nii !
korang pun kadang2 panggil kteorang Hariz nan Izzah je :D
but itu lah the sweet memories i have had dari group 8 .
hopely dapat sama group lagi , Amin :)

p/s ; tolong nikahi saya Encik Hariz , saya tidak akan tuntut sebarang hak seperti isteri2 lain . saya hanya ingin halal di sisi Tuhan :P
( just copy the words , not much oke ? )

to Encik Hariz ; jaga Mila oke ? hehe . and kau jangan nak buli aku lagi :)

to Mimi and Ain ; swear ! i love both of you , you guys are sweet friend . i will never forget you both ^^

No comments:

Post a Comment