welcome to fyfaa world dear blogger :)

Saturday 23 June 2012

lawak kan gambar ni ? HAHA
ni lah rupa aku time aku sakit dulu , Ibal yg snap .
aku tak tahu pun dea snap .
skrg ni dah godek2 handphone dea terjumpa , CHOI !
gelak besar aku tengok gambar ni .
Ibal cakap ;
' tak padan nan saket , tu pun nak marah org . tengok muke tuuu '
aku pun sengih jela :P
bila teringat balek aku saket dulu , baek nye Ibal jaga aku .
dea tatang aku bagai minyak yg penuh ^^
sejak tuh family aku semua bertambah SUKA kat dea , especially MAMA lah *_^
bukan setakat family aku je , satu wad tu kenal dea tuh BOYFRIEND aku :D
sepatut nye lelaki tak boleh jaga pesakit perempuan , ape tah lagi yg takde kene mengena .
tapi Nurse nan Doktor kat situ baek sangat nan aku , sumpah terharu gila ^^
Nurse pernah tanya ;
' lelaki yg selalu datang tuh boyfriend adek ke ? '
aku pun sengih lagi :P
( bila takde jawapan , ni lah aku buat )
pesakit laen pun pandang pelik je kat aku tapi lepas tahu aku ni dah 19tahun , dorang tegur aku tiap-tiap hari .
aku tak tahu ape fungsi umur kat situ =__=
mungkin budak-budak tak boleh ade boyfriend kot . HAHA
banyak sangat kenangan aku kat Hospital Kuala Lumpur ^^

pesanan ringkas dari mama kat aku ;
' kau jangan lupa jasa Ibal jaga kau dulu '

No comments:

Post a Comment